18.31 Lever leker (not)

det har hänt en del sedan sist jag skrev. jag har tillbringat helgen i mjölby hos V, lite härligt väder på det och helgen blev kanonbra. söndagen och måndagen har handlat om fotboll. nu har det handlat om plugg och lite sånt.

idag var jag i norpan förresten för att få tandställning. jag hann att se hur V's hår såg ut innan. det var faktiskt snyggare än väntat. så fick jag min tandställning. åkte sedan med mamma och handla lite smågrejer och sånt till mammas födelsedag och så åkte vi till donken för att äta. så lossnade min tandställning. efter ha ringt 2040 samtal kom jag till folktandvården. så klickade jag in mitt personnr. och mitt mobilnr. så sa dom att dom skulle ringa upp 12.05. när klockan var 12.30 så hade dom inte ringt upp. då åkte vi ner och då sa jag åt hon i receptionen att jag hade väntat i 30 min på att dom skulle ringa upp mig och att jag hade varit där tidigare idag och fått tandställningen och visade att den hade lossnat. så fick jag det fixat, så åkte vi hem och när vi stod i kön på willy's i sörping så lossnade den igen, fast på andra sidan. jag ringde upp och då hade min tandläkare gått för dagen (klockan var inte ens 14.00 när jag ringde) och så sa hon i telefonen att han inte var där imorgon heller så jag fick en akuttid på fredag 8.30. alltså ibland är jag skeptisk till folktandvården.

nu sitter jag här, lever på bananer, nyponsoppa och vatten.

Kommentarer
Postat av: elin

stackare, hoppas det blir bättre snart, btw mysig diet ;)

2009-05-06 @ 18:58:12
Postat av: c.

mysig? jag håller på att dö här hemma. min mage skriker äter näringsrikmat!

2009-05-06 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0