17.21 Jag ska polisanmäla dig

blev en sväng in till stan idag med Dennis. tvingade honom att åka till coop så jag kunde köpa mina söta gummistövlar. det är verkligen äkta kärlek. så skulle Dennis på möte vid holmengatan som vi inte riktigt visste vart den låg så vi använde en gps som visade vägen till skärblacka. hahahahahah, klockrent var det så min iphone kom väl till pass. och dennis kom bara en kvart försent xD
nu ska jag packa ner alla fotbollsgrejer och sedan grejerna jag ska ha med mig till mjölby för dit ska jag direkt efter matchen. eftersom jag litar på min magkänsla så kommer vi att vinna ikväll och göra mycket mål. slänger in en bild på hur jag ser ut ikväll och mina gummistövlar.



Kommentarer
Postat av: D.

skaru se ut sådär? :S

2009-05-30 @ 04:17:33
URL: http://denkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0