16.27

killen är cp

idag blev det en sväng till norpan med familjen efter att ha haft en skit rolig valborg ändå. jag och linnéa beslutade oss för att ta cyklarna och grilla någonstans i viken så vi tog med oss filtar och begav oss till ica för att köpa lite grejer och sedan åka till en plats där vi slog up en engångsgrill. efter ett tag upptäckte vi att engångsgrillen sög så jag gick ner till ica ännu en gång och köpte en ny. den var superbra, så vi fick vårat kött grillat på 1 timme och 20 minuter. ganska bra tyckte vi. senare på kvällen kom mathilda och carro från linnéas skola och victor hängde på oss hem till linnéa. det blev ett kort besök där för min del för jag var helt slut och skulle upp ganska tidigt dagen efter.

måste tillägga att jag inte köpte något i stan idag, det sög! men loka köptes. nu ska jag fixa lite innan jag ska bege mig mot mjölby. bilderna från igår kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0