22.08

dagens positiva: jag är väldigt glad för din skull jennie att du hittade din eftertraktade orkesterjacka så det är väl dagens positiva.
dagens negativa: att jag ännu en gång gjort så man missat bussen, denna gång med ynka fem minuter.
dagens låt: lykke li - I'm good, I'm gone. Den spelades mycket på bussen till skolan och på mediekommunikationen.
dagens händelse: Lovisas fall. förlåt att jag skriver det här men det var en otäck händelse. Lovisa som alltid är glad var deppig och sista lektionen började hon blöda näsblod och när hon och julia skulle ut från klassrummet och fixa papper ramlar lovisa ihop på golvet och bara gråter. hemskt var det, det värsta var att jag inte visste vad jag skulle göra.

nu ska jag sova för jag ska upp tidigt och både träna på mitt tal lite innan jag drar till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0