22.03 Ireland 2

nu har radslan lagt sig. familjen jag bor hos ar trevliga och jag har haft en handelserik helg. lordagen borjade med att vi skulle bergsklattra. jag grat och ville ner men jag fick inte for instruktorerna. men efter det klattra jag bade ner fran hela berget och upp for en annat berg. duktigt :)
senare akte vi till fannys familj och sag pa film. harligt.
idag blev det att kolla pa irlands fotboll. verkligen annorlunda. sedan blev det ocksa lite bowling och jag var samst som vanligt. nu ska jag sova for imorgon ska jag ga min forsta dag i high school

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som du har det bra där borta :) <3

2009-03-29 @ 23:08:29
Postat av: Linnéa

Åh, jag vad saknar dig ! Det låter som om det är jätte bra och det glädjer mig! Ta hand om dig vännen :) <3

2009-03-30 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0