21.45 Sväng dig ut

besviken, trött och helt knäpp i huvudet. en bra sammanfattning om mig just nu, jag är trött och vill sova. jag är besviken och trött på folk i min omgivning (vissa) och mina tankar tar kol på mig så jag blir helt knäpp i huvudet. kanske beror det på detta varför jag inte bloggar så mycket längre, har fullt upp att tänka på annat. även att jag inte vill tänka på det.

pete doherty och the kooks är något som hörs ofta ut ur mitt rum. det är jäkligt bra musik och det får mig att tänka på sommaren som kommer. den enda längtan nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Clara!!!!!! kommer sakna dig så mycket<3 <3 <3 :) ha det bäst, skicka ett kort ;D

2009-03-26 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0