15.08 Ut med det gamla in med något inte så himla gammalt

nu har jag bestämt mig. antingen imorgon eller på måndag kommer min säng att kastas ut. iaf från mitt rum, kommer ersätta den med en lite större säng och det gör att jag kommer göra om mitt rum lite grann, vilket känns bara bra. behöver lite uppfräschning. ska också ta bort timotavlan tror jag och ha massa foton i istället. men inte bara foton, lite konsertbiljetter och några bra låttexter blir det nog också. jag är superpepp för en förändring.

ikväll ska jag spendera den hemma, hoppas på att någon liten trevlig filur vill titta in så jag inte behöver sitta här ensam.

Kommentarer
Postat av: j

varför använder du en bild på dig själv i bikini om du tycker att du är tjock?

2009-03-14 @ 16:37:34
Postat av: c

därför att sommaren08 var jag väl helt okej men inte nu längre.

2009-03-14 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0