21.42 Fyller år om 3 månader hahahah

efter att jag tagit beslutet att itne gå på samhällen pga vi inte gör något så började jag 13.50 idag. började också dagen med att åka till norrköping för att möta Linnéa för en shoppingrunda. det blev att leta efter fina underkläder som jag inte fann det jag ville ha, fann en rosa bh tillslut på lindex som jag köpte. åkte till söderköping och nyströmska då jag hade två "lektioner". jag tryckte min egna tisha och hade redovisning på den. det var allt, dom andra i klassen slippade estetborden och började städa. det är de som återstår på våra estetiska lektioner, städning!
det kommer bli klart på måndag. då är vi lediga hela tisdagen, har troligen bara en lektion på onsdag, lediga torsdag och sedan slutar vi på fredag. nu börjar det kännas att sommaren är påväg!

Kommentarer
Postat av: D.

grattis ;)

2009-06-04 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0