27 januari - Hårt godis

sjukt seg och trött efter dagarna i backarna men härligt är det! men jag har det inte ledigt utan idag står det plugg på schemat. påtal om nåt roligt.. hahaha så gick majas pjäxor sönder i söndagskväll när hon stod vid liften. så det blev inget åk den kvällen för henne. själv har man utfört ett extremt muskelkrävande åk idag. skulle ta en liten roligare väg till trollskogen så hamnade jag offpist och mitt i skogen. jag var helt ensam i skogen med mer än en halv meter snö varav det översta lagret var nysnö. härlig utmaning, klarade mig också även att jag åkte in i en gran och att jag rispade upp lite av mina skinnvantar.
en till positiv sak som hände idag var att jag fick ett sms från Julia där det stod att jag och Lovisa ska till Irland. yeeeeeeeeah!

allt gick sönder

Kommentarer
Postat av: E

Härligt Clara :)

2009-01-27 @ 16:01:08
Postat av: j

valla får?

2009-01-27 @ 16:29:58
Postat av: zetterdahlarn

för viiii skaaaa åka till IRLAND::D:D:D:D:D:D:D:D<3

2009-01-27 @ 16:30:47
Postat av: Anonym

vi ska valla får J :D

2009-01-27 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0