blondinbella och lykke li

har ni missat bloggbråket mellan katrin, gynning och blondinbella? hahaha, det är så jäkla kul att titta in på blondinbellas blogg ibland alltså. om man kollar på bilderna efter let's dance igår så ser hon exakt likadan ut i fejset på alla bilder. jag skrattade sjukt länge igårkväll när katrin skrev om blondinbella. hon la också in en bild där hon verkligen är orange i ansiktet. hahah, jag orkar inte skriva mer om det här kändisblogg bråket för jag skrattar ihjäl mig...

p3 guldgalan var bra, bra musik och det var bra artister som vann. ungefär dom jag röstade på. hahah, lykke li's talare(hon var inte där) läste upp en lapp hon hade skrivit och det var skitkul för hon tackade för att hon vann för årets pop och han sa massa om pop och helvete men hon vann inte ens det priset, hon vann årets nykomling. snacka om miss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi satt förvånade vid P# guld. Kände typ igen en artist i varje kategori. De flesta var helt okända för oss. Kan de då vara "årets..."? Är vi/jag verkligen så ovetandes?

2009-01-18 @ 12:01:12
URL: http://viajohanpettersson.blogg.se/
Postat av: j

a little bit pinsamt, höhö ;)

2009-01-18 @ 13:43:11
Postat av: angelica

Det där bloggbråket är bara töntigt men sjukt roligt på samma gång. Alla har egna åsikter, deal with it!

2009-01-20 @ 22:13:43
URL: http://angeliqiua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0