8 januari - Badmodells-Timo

nu ska jag kortfattat berätta om gårdagen och hur denna dag har sett ut. igår åkte jag ju till V. gick till hans jobb och åt innan han slutade och det var så att han hade gjort min mat, duktig är han. haha skämt åsido! åkte hem till honom och såg på grammisgalan och när håkan vann blev V helt galen, hahaha ni skulle sett honom. och jag sken upp som en sol när timo syndes i tvrutan och när han sjöng så smälte hela min kropp. men det blev så att jag stanna där över natten för jag kunde ju inte åka hem mitt i grammisgalan.
vi vaknade vid nio tiden och då kom bella in och pussa på oss. åkte till station och tog tåget till norrköpnig vid tio och där fick jag vänta så jag passade på att investera mig två tishor och papper till att trycka på dom tishor jag köpte. åkte till skolan då vi hade slappa lektioner och jag fick faktiskt mycket gjort och dagen gick snabbt. nu ska jag försöka städa upp lite i rummet och sedan vet jag inte vad som händer.

hittade världens charmigaste bild på timo när jag försökte hitta en bra till att trycka på min grå'a tisha.

grrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0