4 januari - Träningspass 3

idag har jag inte gjort så himla mycket, tränat till kvart i tolv kanske och sedan bara segat. sedan har jag funderat lite, borde jag åka ner och köpa hårfärg och sedan färga det ikväll? det vore härligt med lite förändring nu och sedan så är det alltid kul om folk märker det direkt och säger någon rolig kommentar. det har jag funderat på mycket i eftermiddag och jag har också funderat på om jag ska åka till norrköping imorgon och köpa enfärgade tishor och tryckpapper. vill göra lite egna tishor nu till vårterminen. hahaha, fan jag kom på att jag borde göra lite skolarbete men nej! det är lov och det kan man ta en annan gång! planering clara. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0