3 januari - Värken

vaknade vid kvart i nio och hoppa med full fart upp ur sängen för att dra till bussen strax innan halv tio. färden mot mjölby hade startat. när jag klev på pendeln i norrköping så jag var super trött men icke kunde jag sova, för vid linköping steg 59490 stycken joham palm fans på och pratade högt och hade sig. usch, väl i mjölby så hade jag bestämt att inte berätta för viktor att jag var påväg hem till honom för då hade han med säkerhet kommit och hämtat mig. så jag började traska, och jag kom faktiskt ganska långt innan han frågade om han skulle hämta mig. även att jag svarade att jag ville gå och att det var as härligt väder att gå i så hämtade han mig. blev att byta lite kablar till hans wii innan vi drog oss mot idolyran. och idolyra var det, för att citera en mjölbybo vid namn viktor " jag har aldrig sett såhär mycket bilar och folk i mjölby i hela mitt liv" hahaha, det var skit mycket folk. johans fans stod längst fram såklart och skrek med fulla halsar och längre bak där vi stod var barnfamiljerna med sina barn på axlarna i hopp om att barnen skulle se något. även jag sa en liten rolig grej när vi var där, för dom uppträdde på något torg och mitt på torget stod en gran, så hoppa min kommentar ut från munnen " kunde dom inte huggit ner granen tills idag eller?" jaja, vi såg ingenting men vi såg "gamle svarten", den dolda idolen som kommer efter johan i mjölby. hahaha, vi åkte iaf hem och åt pizza sedan spelade V wii och jag somnade nästan i hans säng. åkte hem och nu har jag sett på ishockey på canal+. blir att sova tidigt ikväll för min del, super trött och jag har dessutom träning imorogn klockan tio. härigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0