29 januari - Top gun

plugg dag! happy day, not! men jag kan ändå inte göra nåt annat, skadade ryggen ordentligt igår när jag åkte super park så jag kommer nog inte åka mer den här veckan. så idag blir det plugg och film tittande, troligen sova med. sov kanske fyra timmar i natt och det slutade att jag fick sova på soffan för att min rygg säger emot. förutom att jag har ont i ryggen så stukade jag min vänstra tumme och slog i svanskotan lite grann. men enligt vittnen som såg mig och hjälpte mig när jag låg där däckad så var mitt hopp snyggt. det var det första jag hörde och jag skrattade till.

nu blir det att se vidare på coyote ugly och sedan skriva en filmanalys.

Kommentarer
Postat av: L

Det är du och jag mot backarna ;P

2009-01-29 @ 21:49:46
Postat av: A.

saknardig förhelvete!

2009-01-29 @ 23:11:12
URL: http://februarikid.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0