23 januari - Vad ska vi göra med Henry?

jag kan inte berga mig tills våren och sommaren kommer. jag har bestämt att det blir minst en festival, varje sig hur jag jobbar i sommar, jag ska bli lerig och trängas. jag har en viss dragkraft till att åka redan 28-30 maj på siesta! i hässleholm. dom har redan ett gäng bra band/artister klara som t.ex. markus kunegård, eldkvarn, parken och nordpolen. ska bli intressant och se vilka mer bokningar det blir. om antingen timo eller billie the vition and the dancers blir klara för siesta! så åker jag, oavsett om jag åker ensam eller inte. vill ha på min jeans shorts, stor tisha eller ett coolt linne, brillor och såklart stövlar. kan det bli mer festival eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0