2 januari - Träningspass 2

idag har det hänt mycket. försov mig så jag missade bussen som jag skulle ta in för att träna så det fick bli nästa som gick vid elva tiden. så kommer vi till gusum då vi krockar med en annan bil, eller vi kör och bilen kör ut från en korsning och ser inte bussen och kör in i sidan av bussen. så det blev att vänta till en annan buss kom och hämta oss för att den ändra blev ju skadad. kom in till centralbadet då lovisa, elin och jag tränade och åt sallad. härligt var det och vi avslutade dagen på skafferiet där jag tog en chailatte. nu har jag varit hemma ett tag och jag har nu sett klipp frå youtube då timo åker ut i körslaget (har inte kunnat se det innan för jag har varit så arg) och jag grät som en litet barn. tur ändå att jag inte såg det på tv'n kvällen han åkte ut, tror att V med familj skulle skrattat åt mig då. hehehe.
imorgon blir det tidigt upp för att dra till mjölby och se johan palm och de tre andra top3 idolerna. hoppas på att anna-lisa kommer vara där, vill ju se henne live!

fortsätter att rekommendera ännu en Timo Räisänen låt, den är från hans nyaste platta ...And Then There Was Timo och heter I got you babe

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag visste det. Du ÄR ett Johan Palm-fan. :)

2009-01-03 @ 04:55:55
Postat av: L

Och vem var det som visade dig Cafét ? Kanske var det världens bästa L vem vet :D

2009-01-03 @ 18:33:58
Postat av: Anonym

hahaha, nej! men jag tycker robin bengtsson är bra och så var det ju i mjölby :D

2009-01-03 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0