16 januari - "begrav mig"

ta inte rubriken på fult allvar, jag lyssnar på musik och just den texten dök upp när jag skrev början av rubriken. hahaha, det blev några rader det här med.

igår tog jag en tripp till mjölby och till V. mysigt var det och det var mycket chill, lite tv-spel och en liten promenad fick vi också in på mindre än tre timmar. angående tv-spel så spelade vi mario kart på wii. dom där rattarna var ju lite roliga men jag gillar ju att överdriva saker och det resulterade med att jag kom sist! så jag började med en ny stratergi som var att knappt svänga alls och då gick det faktiskt bättre, kom då 7'a. men V var såklart alltid bättre, och kom faktiskt 3'a sista gången.
Nu sitter man då i en datasal med x antal elever och bloggar, elin sitter as långt ifrån mig och vi har planerar hur våra tishor som vi ska trycka ska se ut. det lutar mot the beatles eller något klassiskt. men har du nåt förslag på vad man kan ha på en grå tisha så skriv gärna det till mig!


Kommentarer
Postat av: Elin

"aslångt ifrån mig" xD

2009-01-16 @ 22:13:52
Postat av: Johan

"En påse skridskor"

2009-01-17 @ 01:19:58
URL: http://viajohanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0