13 januari - Smala "sussie"

hade nästan glömt att berätta min och jennie's tripp till linköping i söndags. vi åkte tidigt! (9.30) på tågperrongen hittade vi en ensam vän som vi plockade upp och fick hänga med oss på resan. Gustav är hans namn och är grymt charmig. väl i linköping blev det lite shopping, jennie köpte en as fin jackliknande tröja med dragkedjor och jag köpte två spets hårband och ett bar frans sandaler till våren sommaren. fyndade dom på rea, kunde inte låta bli när dom bara kostade 120:- när dom egentligen skulle kosta 400:- kap!

idag har jag varit i skolan och dagen gick faktiskt ganska fort. kom hem och bläckpatronerna hade kommit. efter lite flörtande med pappa skrev han ut mitt tryck till min tisha, den blev as fin. nu ska jag nog gå ner och kolla top modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0