21.21 Nothing like you

bloggen kommer troligen göras om på lovet som är nästa vecka. förhoppningsvis så har jag lagt en massa skit bakom mig så jag inte ödslar en massa energi på onödiga saker.

idag har jag fått en oväntat grej. jag har nämnligen fått min egna lilla black baby på 8 gb. jag pratar nu om en iphone. min syster vann den när vi var i fjällen och efter att vi hade pratat utan bråk eller konflikter bestämde hon sig för att jag skulle ha den och att hon skulle få min(min är lite mer än 2 månader gammal). och jag tror att det är hon som är den gladaste med det bytet. hon satt hela kvällen med min f.d mobil och lyssna på sin musik jag har lagt in på den åt henne.

nu ska jag göra lite estetarbeten och sedan sova.
bonne nuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0