21.13 Upplysning

jag ska bara upplysa allmänheten om att jag ska få tandställning både i under och över käke. det trodde jag faktiskt aldrig men tydligen vill dom sätta dit lite metall i underkäken med. detta kommer hända i maj, då kommer jag få tandställning till en början i överkäken. vilken lättnad jag kände när min tandläkare sa att jag skulle få tandställning för han snackade om att jag hade ett fint bett men sedan kom han till den delen då han sa att dom sitter lite trångt och lite snett. glad var jag och det firades med att jag drog till norrköping senare på dagen med jennie. köpte inget men ska in antingen imorgon eller på lördag och kanske köpa jeans för jag har kollat in ett par ljusa jeans.
imorgon ska jag hålla tal inför min klass om kollektivtrafikens prishöjningar. har inte tränat in talet så mycket men det löser sig alltid. det är tur att jag kan prata på när jag väl börjat. starten är jobbigast.
nu blir det att träna mage och rygg!
bonne nuit


Kommentarer
Postat av: AnkA

Ofta DU får tandställning, men inte JAG?!? Fuck tandläkare!

2009-02-27 @ 16:19:55
Postat av: c

världen är inte rättvis ibland :/

2009-03-03 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0