21.02 Vill bara ha dig

jag blir helt stum när det kommer med att börja ett inlägg, hur ska jag börja det hela?

idag blev det en sväng till ikea + ikano med Linnéa. galet var det vill jag lova. vi gick av vid norpan en snabbis för att hämta min lilla överraskning och sedan tog vi pendeln till linkan. efter ett tags funderande var man skulle beställa mat så blev det taco idag vid något ställe inne i ikanohuset. väl inne på ikea blev det mycket skratt vid ett "rum" när linnéa spelade golf. hahahah, att ett spel kan åstakomma så mycket skratt är helt sjukt. när vi åkte hem diskuterade vi idol och jag sa att om Linnéa skulle söka så skulle hon sjuga en poplåt. det slutade med att hon gjorde om hennes version av I Want To Hold Your Hand till en minst sagt galen sång som resulterade med högt as garv i tågvagnen. bra dag blev det :)
jag kom förresten hem med underkläder och ett par skor. nu ska jag försöka hålla i mina pengar, men det går aldrig bra men värt ännu ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0