19.18 Top model final

hängde med J in till stan idag. blev att man kom hem med en svart spets bh. alltid bra med underkläder alltså. nu har jag suttit hela tiden sedan jag kom hem och pillat med mobilen, tror ni inte jag lyckas göra så de 700 låtar jag lagt in ( det tog en ganska lång tid att lägga in dom, kanske 20 min eller något) försvinner. klantiga clara, nu är det bara att börja om igen, gah! men nu har jag bara dom låtarna kvar, lagt in alla bilder som jag vill ha för tillfället redan. känns som jag är på banan nu men det tar lång tid att sms'a. och det är skit svårt att stava rätt, så bli inte förvånade om det dyker upp dom mest konstiga orden när ni sms'ar med mig.

hahah, nu ska jag äta en apelsin sedan duscha innan J's älskade program top model är. jag lovar er att jag har säkert hört att det är finalen 1000 gånger redan. inte vet jag vem som har sagt det,kanske en fågel vem vet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0