18.56 Anna

du är en stor tönt, jag hatar dig!
vilken bra öppning på detta inlägg, men ibland måste man skriva ner vad man tycker. ibland visar man det för andra, ibland håller man det för sig själv.

borde jag kanske sammanfatta min helg med få ord: I taket lyser stjärnorna, Jenniepie, Vikkan, östgötatrafiken. så mycket man kan säga med få ord, helt makalöst!

idag har jag varit hos en massör för min rygg, det var det härligaste jag upplevt i ryggen på länge men nu när jag sitter här gör det lite ont. måste nog få till en läkare ändå. sånt suger men aja. idag står det städning och en lång dusch på kvällens schema. låter härligt och mysigt, även att det där men städningen borde man skippa men det måste göras så. nu blir det att plocka upp kläder från golvet till tonerna av Hello saferide.

Kommentarer
Postat av: A.

WTF?

2009-02-10 @ 13:53:44
URL: http://februuari.blogg.se/
Postat av: c.

vad?

2009-02-11 @ 12:21:33
Postat av: A.

Det är inte mig du menar va? :p

2009-02-11 @ 14:18:49
URL: http://februuari.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, varför rubriken är Anna är för att jag lyssnade på den låten med Hello saferide

2009-02-11 @ 19:26:22
Postat av: c

nej, varför rubriken är Anna är för att jag lyssnade på den låten med Hello saferide

2009-02-11 @ 19:26:45
Postat av: A.

hahaa!

Okej. Jag blev rädd.

Vem hataru då?

2009-02-11 @ 20:57:49
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0