12.06 Arjeplog

klockan är några minuter över tolv och här sitter jag påklädd och nästan färdig för att åka till mjölby. jovars, det blir att åka till Johan Palm's lilla stad, hahahah! är fortfarande osäker på vad jag ska ha på mig men det blir väl nåt randigt kanske. nu måste jag bädda sängen och blåsa håret. bussen går ju om en timme och jag ska nog ta och cykla ner till stationen. men jag vet fortfarande inte om jag ska ta 14.22 pendeln eller 14.42 beslutsångest!

hoppas på en bra dag och glada reaktioner :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lycka till sötnos :)

2009-02-18 @ 15:18:00
Postat av: c

tackar, reaktionen var ungefär "skämtar du?!?!?!?! om du hade vunnit så hade du ju skrivit det direkt på msn"

2009-02-18 @ 16:02:56
Postat av: Linnéa

Haha, Klockrent! Fick ni en lyckad kväll?:)

2009-02-20 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0