12.05 Citron sur

det här med facebook är en liten rolig grej. till en början var jag lite anti facebook men skaffade en som jag var inne på kanske några gånger i månaden, nu är det verkligen hela tiden. bilddagboken släng dig i väggen, din tid var för 2-3 år sedan.
nu sitter man och har en superlång matrast och jag har tappat min matlust även att min mage kurrar.
hahahahha, jag googlade precis på ordet "kurr" och en katt kom upp och under stod det " Mjaaaauuuuu kurr kurr" klockrent! ungefär som burrgurr igår. jenniepie humor!

jag är ändå surare än en citron!

Kommentarer
Postat av: j

hahahhahahahhahah, BRRRGRRRR!

2009-02-25 @ 12:53:23
Postat av: c.

hahahahahh

2009-02-25 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0