10.15 Energy

öppningsfras today: Energy!
hahahah, idag har man ju sovmorgon och börjar 12.10, fett skönt men det finns ju en del som vaknar tidigt ändå. eller tidigt är det väl inte om man går upp vid 6 varje morgon och går upp 8 idag så är det väl ganska sent. aja, idag ska jag till norpan med Elin efter skolan. vi ska gå och kolla lite grejer och jag måste köpa nåt att skydda min iphone mot repor! jag borde säga att jag hatar snö och jag hatar top model! sämst ever att inte analeigh kom till finalen.

nu ska jag få i mig en macka eller nåt och sedan sticka iväg mot bussen, ännu en gång jag hatar snö! det ska bara vara snö i sälen och där man åker skidor, inte här!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Det heter faktiskt iPhone!!!

2009-02-12 @ 20:38:23
URL: http://carpeedieem.blogg.se/
Postat av: E

vi sitter i samma båt...

2009-02-12 @ 21:52:59
URL: http://linnaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0