11.02 Helgen

lite dåligt uppdaterat denna helg men jag har helt enkelt inte haft någon tid för att sätta mig vid datorn och skriva.

fredagen var först as seg i skolan och kändes superlång, sedan blev det att direkt efter skolan ta bussen till norrköping och sedan fortsätta min resa till mjölby. superhärligt väder med strålande sol var det när jag kom fram och det blev en sväng på systemet för Vikkan medans jag väntade på att vi skulle dra oss mot loka hyllan på ica. på ica träffade vi Daske som jag inte träffat innan men vetat i säkert mer än 2 år vem det är så det var ganska trevligt. vi drog oss hemåt mot grönlund och det blev en väntan på att våra maggar skulle börja kurra så vi kunde åka och äta. det blev någon kebab tror jag och jag fick as ont i magen för tt jag åt för mycket. annars spenderade vi kvällen framför tv'n i sängen. super mysigt men jag måste bara säga att kill bill filmen är sämst. man fattar ingenting och mitt i filmen kommer det massa tecknat.

lördagen började med att jag vaknade vid kvart över sju och inte kunde sova för att jag var osäker om Vikkan hade ställt väckarklockan. så jag låg vaken tills jag trodde den skulle ringa. men donken hann ringa honom innan väckarklockan. efter ca. 2 timmar färd med både pendeln och bussen var jag hemma. då var det dags för storstädning och efter det A-lagsmatch. det var deras seriepremiär i div.5 mot hageby. det slutade med att A-laget vann med hela 5-0. och vi kikade in deras serie på kvällen och dom ligger in etta i deras serie, förstå dom spelade div.6 förra året. hehehe, men det är ju bara första matchen med. efter matchen blir det grillning med kusinerna. det blev sedan robinson och lite hoppande på studsmattan. blev ganska tidigt för min del för jag hade sprängande huvudvärk och as ont i halsen. så det var god natt för min del strax efter 10.

nu är det söndag och jag vaknade upp med att det var värre i min hals. det här är verkligen inte min dag plus att idag har vi våran seriepremiär med damlaget. det känns skit nu när jag fått en given plats i laget. man får hoppas att jag klarar av det och att det går bra för oss. nu peppar jag upp mig med gamla håkan hellström låtar. det kan inte bli en bättre upp peppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0