22.24

hahahahaha, har haft två händelserika dagar nu! igår begav jag mig till mjölby för att hälsa på min lille vän. och så fort man tar fram kameran ska han göra sina små tricks, det slutade med att han slog i taklampan och ramlade in i ölflaskor. hahahahahah, men kortet blev bra. sedan blev det lite godis och annat helvete som gjorde att jag bara ville kräkas.

hahahah, vaknade upp ganska idag och var super sprallig, satt på golvet och skrattade för mig själv för att reta Viktor som låg kvar i sängen och halv sov. jag hade förvarnat honom dagen innan att jag skulle väcka honom tidigt, det blev att åka til norpan för min del och shoppa med Jennie, för min del blev det ingen shopping men för J blev det desto mer.

nu har jag varit hemma x antal timmar och under den tiden har jag sett på det där japanska/svenska programet som carolina gynning leder på tv4. skapligt kul men jag ville inte att Tore skulle åka hem. jag har också hunnit med att sova i 1½ timme och nu ska jag leta kläder tills imorgonkväll. då står det ju nämnligen party på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0