21.51


dom enda inköpen jag gjorde på irland. jag kan ju säga att irlands mode inte är något att hurra för. men jag lyckades få hem en söt klänning, ett par rosa brillor till mig själv (köpte även rosa till Jennie och både blå och svarta till syster) två hårband där det ena är träpärlor på och det andra är något broderatmönster och ännu en väska.
jag har funderat ett tag och det kanske blir så att man kommer sälja lite kläder jag inte använt eller känner att jag inte behöver. min jeansskjorta från bikbok är en sådant köp. jag köpte den nog för att jag behövde köpa något för stunden. nu känns det bara onödigt men jag vet inte, funderar vidare...

Kommentarer
Postat av: e.

din jeansskjorta är jättesnygg ju!!!! :O ;)

2009-04-05 @ 19:51:41
Postat av: Emma

Hur snygga grejer som helst ju :O Tröttnar du på klänningen så har du en köpare ;)

2009-04-20 @ 18:37:47
URL: http://tinytot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0