16.45 Ireland4

nu har det varit 2 dagar med shoppingturer. det blev inte sa lyckat igar nar vi var i dublin. kopte ingenting och var allmant nere. vi traffade irlandspresident och jag fick inte fram ett ord nar jag skulle halsa. pinsamt sager jag bara!
idag var vi i belfast och da blev det enbart att ga runt pa stan. om jag far saga det sjalv gillade jag mer belfast an dublin. idag kom jag hem med en vaska, en present till syster och lite harband. helt okej tycker jag nog anda. om man tanker pa att 6 grejer som jag kopte kostade 8,23 £, alltsa 104 svenska kronor.

saknar dig J. imorgon aker jag hem till sverige igen och jag har fatt reda pa att det ar soligt och 15+ dar hemma. perfekt sager jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0