10.17 Sjuk! igen..

Sitter med naturkunskap och samhällsuppgifter nu. vaknade vid halv åtta och kände mig helt yr. sjuklingen clara. der räcker inte med att man är dyngförkyld man ska var yr och helt seg i kroppen med. idag ska jag göra klart naturkunskapen och maila den till praktikanten, sedan förhoppningsvis göra klart samhällsgrejerna med så jag ligger på rätt linje. fick ett litet ryck igår när jag satt och gjorde ett gammalt nationellt prov i matte som vi har som läxa att göra hemma och sedan rätta själva. såg när jag skulle rätta första delen att vi har fått facit till matte C. det är så typiskt marie att ge ut fel facit. men jag tycker om henne ändå. hörde lite svagt när jag vaknade att min mormors man fyller 65 idag. det kanske betyder att vi ska dit senare idag, låter bra men jag har så mycket jag vill hinna göra. har lite nya idéer om saker och ting jag vill ändra på. det kommer nog ské under denna vecka och kansek kommer det också synas på bloggen, vem vet det?

Kommentarer
Postat av: j

hahaahha! "ské"?!?! :D

2009-04-28 @ 10:58:43
Postat av: e.

du måste komma imorn!!! :)

2009-04-28 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0