21 september - Aj!

vaknade vid tre tiden inatt och inte lkunde somna om, kul.. NOT! sedan somnade jag om efter någon halvtimme och vaknade sedan vid nio. blir att försöka resa sig ur sängen men mitt vänstra lår/ hela benet sa ifrån. kom hur som helst upp efter tappert kämpande och då var det dags för att bege sig mot Grännäs IP och se på B-lagsmatchen. ingen rolig match tycker jag nog inte, det blev visseligen seger till viken men det var kallt och lerigt. efter slutsignalen åkte jag hem till jennie och chillade lite, vi såg på fröken sverige och drack cola. sedan råkade vi slå över på barnkanalen tror jag det var för det var iaf min vän percy's magiska gymnastikskor. drog hem och åt lite innan jag och min mor stack till gusum för att se på Damlaget. det blev tillslut seger med 2-1 men i halvtid stod det 0-1 till waria. nu de sista timmarna har jag spenderat på att leta fram bra låttexter till vårat svenska arbete, där mitt handlar om ensamhet och kärlek.
Nu ska jag se på tv och sedan sova. lite off på bloggen idag känner jag men jag har haft fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0