18 september - Nothing hill

en månad av helvetet har gått...

visseligen är det ganska kul ibland, iaf nu i mediekommunikationen, estetisk verksamhet och estetisk orgientering. men i övrigt, döööö. just det matten är alltid rolig. ja, jag vet att jag är nörd men jag gillar det. vid lunchen idag gick all kraft ur mig och när jag hade sjukanmält mig så hade precis bussen gått. så jag fick ha lite matte med en timo-liknande vikarie som är snygg eftersom han är lik timo.  sedan åkte jag hem och la mig på soffan med mitt fluffiga täcke och såg på Nothing hill, men eftersom jag var utmattad så sov jag. ( det var faktiskt meningen så jag valde en ganska seg film men julia robers är underbar!)
nu sitter jag här och jag ska snart åka och träna lite smått, se hur min sträcktning ligger i när jag springer och leker med bollen. jag får faktiskt inte missa matchen som är oerhört viktig på lördag, tallboda hemma. tallboda för er som inte vet är dom som ligger etta i våran serie och vi ligger och köpar för en tredjeplats. vi ligger just nu på fjärdeplats men dom som ligger trea har bara en poäng mer och nu kämpar vi järnet för tredjeplatsen.



nu ska jag byta om och dra mig mot grännäs IP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0