15 september - Kärlek och uppror

svenska arbete is the shit, NOT! sitter och läser dikter och ska snart börja skriva mina egna. nu ska jag förmedla att jag är en djupmänniska och blablabla.....

Kind

Jag behöver din kind

Din lena varma kind

Jag smeker den

Den lugnar mig

Den talar till mig

Den säjer att jag får

Du ler

Jag kysser din kind

Den blir lite våt

Jag kysser din andra kind

Den har små vita fjun

Den säjer

Att jag ska kyssa dina

Läppar

Dom öppnar sig

Jag öppnar mig och kysser dig

Vi kysser varann länge

Tungorna leker men varann

Jag håller handen mot din kind

Den är så varm

Jag lägger min kind

Mot din

Och så ligger vi länge

Och bara

Andas

- Ulf Lundell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0