8 oktober - För djupt

jag borde berätta om min dag lite grann. jag läser oftast horoskopet i aftonbladet och det stog att idag skulle jag få en lugn dag men icke sa nicke.
det började med att jag kom på vid lunchen att min plånbok var borta, tog mig snabbt som attans till resentionen i skolan för att låna telefonen och ringa kundtjänst till östgötatrafiken, jag tänkte att dom kanske kunde hittat den. jag blev kopplad till en person och jag hann bara säga mitt namn så sa hon att jag hade tur. dom hade hittat den och den var i ringarum. jag tackade och la på. direkt när jag la på ringde jag mamma, hon är ju ledig på onsdagar så jag berättade vad som hade hänt och att hon skulle hämta min plånbok på värdshuset i ringarum. med en suck så la mamma på och hon åkte och hämta den. hon ringde sedan efter 30 min och sa att allt i plånboken var kvar, t.o.m. bilden på jennie...

så jag vet inte om min dag har varit särskillt lugn. men det gör desamma, imorgon har jag turdag! undra vd som händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0