5 oktober - Kent skivor i fönstret

har precis gjort klart i mitt rum, städat bort sakerna från golvet, städart garderoben och fått lite struktur bland mina väskor. jag känner att det måste ske en förändring nu i mitt liv. ta tag i det och inte låta gå miste om nåt.
idag så slutade förresten fotbollssäsongen för min del, iaf matcherna. vi spelade oavgjort igår och kom med det tre'a i serien. sedan spelade jag med damlaget idag också, det slutade med en seger med 4-2  och vi slutade sex'a.

nu ska jag ta och släcka överallt i huset så man ser stjärnorna från fönstret. det finns inget annat sätt som jag verkligen kan koppla av till än att titta på stjärnorna. när jag bodde i mitt förra rum hade jag taket fullt med självlysande stjärnor, dom sitter klar där nere ( jag bodde i källaren och kunde aldrig se stjärnorna från mitt rum) och jag borde sätta upp dom i mitt tak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0