22 oktober - Utkast: !!!

 
puss på tjocka ben och fula fötter!
idag blev det hemfärd med jennie's mamma. as chill, kom hem strax efter 1 någongång. Härligt, blev att chilla med Jennie som jag itne gjort på tusentals år. Åkte hem för att byta kläder till Ifk matchen med tydligen blev det inget av de, min tränare ringde precis när jag kom in och sa att det var bara jag och Linnéa som ville åka med så dom sket i det. Så nu sitter jag här, har precis skrivit klart svenska brevet. Jag är relativt nöjd men allt kan alltid förbättras. Har fått hjälp av en såkallade expert som ska kolla igenom brevet om det är manligt och om det är stavfel exc. Ska putsa klart på det nu.

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0