16 oktober - Verkligen?

det känns lite värdelöst att jag nästan bara gör inlägg när jag är i skolan. hahaha, finns nästan ingen tid annars för att skriva inlägg. och just nu har jag ju som det står i mitt förra inlägg att jag har en del i skolan tills lovet.
jag borde berätta lite kortfattat om föräldramötet. mamma och pappa fick se min frånvaro och dom tog det faktiskt helt okej, fast dom sa att det inte skulle bli en vana för det var nästan bara på onsdagar jag har frånvaro. men vem kan lix förstå varför onsdagar är jobbiga? den lilla lördagen som alltid slutar mycket tidigare för mig på nyströmska. hahaha, ajja. något mer roligt som hände var såklart fannys snack om modernaspråk. jag garva sönder mig " det är ingen i klassen som har tyska... jag gillar inte tyska!" haha, och på rundvandringen blev vi utlåsta i trappuppgången. ajja, det var ganska chill annars. men jag har tydligen utvecklingssamtal imorgon. jippi...not!

laddning av mobil på samhällslektion är något jag borde rekommendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0