16 november - inget händer här

jag har sagt till mig själv hela veckan att jag ska göra en plus och minus lista så här kommer den väl.

plus:
Eldkvarn - ett av sveriges bästa band som aldrig lägger av
vatten - finns det något godare?
kanal5 - sänder dom bästa serierna och programen just nu
matte - säga vad man vill men det blir aldrig tråkigt
papper,pensel och färg - finns inget bättre sätt att uttrycka sina känslor på
5000 fria sms - det säger nästan sig själv

minus:
Min mobil - den är på lagning igen och kommer aldrig tillbaka
Ryggsäck - finns det något fulare?
5 lager foundation - fattar man inte att inte ser bra ut?
mat (godis) - jag hatar det verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0