23 november - Skräll, varför inte?

Clara har ingen insperation i sitt skrivande just nu, därav hennes dåliga uppdatering.

den här helgen har varit ganska omtumlande. Fredagen var härlig och mysig men dock väldigt lite sömn. lördagen var minst sagt den sämsta dagen i mitt liv. började med att åka buss med min lilla syster in till norrköping då hon klagade att vi inte åkte bil in( och det var hon som sa att tvinga med mig till bussen, för jag hade fixat skjuts in annars). sedan så tjatade hon om mat och att vi skulle gå in på bion även att det inte var öppet. tillslut så när vi gick in och såg hsm3 (andra gången jag ser den och den är verkligen sämst!) så satt hon inte still och hon frågade mig minst 5 gånger om när filmen var slut. efter filmen sa hon att hon tyckte filmen var bra!? alltså hon kollade knappt på filmen!! eftersom jag inte hade sovit så bra den natten så försökte jag på alla sätt att sova under bion men misslyckades. men jag fick lite sömn på bussen hem och min syster var faktiskt ganska tyst.
när vi kom hem så gick jag direkt in till mitt rum, la mig på sängen och kollade på jem tills jag somnade. vaknade 6 timmar senare ( vid 23) av ett sms. tur var väl de kanske, upptäckte också då att min lucka till mobilen som sitter bak var borta och att mina föräldrar hade kommit hem. hittade luckan efter kanske 15 min letande och pappa sa att min syster hade ringt dom minst 3 gånger för att jag sov. men hon ville inte gå in och väcka mig. knäpp syster jag har! var ju såklart pigg och ville absolut inte sova så jag låg med datorn och det resulterade med att jag fick reda på en del saker jag inte visste och att jag snackade i telefon i mer än en timme med en kille som ville piggas upp efter att hans kompis hade spytt på honom 5 gånger. klart jag ställer upp lix. alltid kul att prata av sig lite.
nu är det söndag och jag kom hem från träningen för en timme sedan kanske. skönt att börja igen och jag ska verkligen ge allt nu för Dm är ju 6 januari. men det kommer bli tufft för vi fick höra alla lag som var anmälda och det var t.ex. lindö, smedby, mjölby, derby m.m.
men vi gillar att skrälla!
nu ska jag fixa något gott att dricka, troligen kaffe och sedan ska jag mysa ner mig och kolla på jem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0