Skit ja!

Snacka om att jag får panik! nu är min dator också inlämnad, killar på expert ( som kanske var 89'a) försökte på alla sett. han sa att han hade stött på liknande problem och så sa han att han hade gått på it-gymnasiet. hehe, men fatta jag har inte min dator på typ 10 arbetsdagar. hur ska detta gå? och jag som vill se på breakfast at tiffany's nu går ju inte det! får försöka göra det bästa av situationen och kanske beställa något från h&m

det jag tycker är mest synd är att all min musik är på min egna dator. så tills jag får min dator tillbaka får jag lyssna på håkans senaste album som pappa har på datorn. och det är bra att han har något att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0