9 november - "jag vet inte ens vart jag är"

gårdagen var ganska seg men lite kul ändå. det började med en ganska rolig minibussresa till norrköping med halva ica. jag höll på att dö där ett tag för att jag var så kissnödig. efter kanske 30 min knipande så kom vi till pappa grappa där vi skulle käka. bara för att jag var tvungen att gå på toaletten så fick jag sitta men icke roliga personer. satt helt tyst hela tiden. satt då och sms'a med simon som satt i det bordet där jag ville sitta men tillsut så fick jag lite trevligt vid bordet ändå. och det blev så att jag bytte biljett till lena ph och orup men simon så han fick sitta med min mamma och min moster så fick jag sitta med sara. själva showen var ganska bra ändå. karkoke är så jäkla klockrent. nu ska jag sluta prata om gårdagen och gå upp och ta på mig något mysigt. idag blir det ishockey och plugg för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0