6 november - Känn som att det var igår

snacka om att min eftermiddag är fullspäckad. åkte hem med 11.53 bussen hem till viken. så när jag steg av gick jag till mamma och så sa hon att pappa var påväg hem från stockholm. så bestämde jag mig för att ta nästa buss till norrköping. varför då tänker säkert många? jo det är såhär, mitt "å" på tangentbordet har nästan låstnat. så jag måste lämna in den. så jag sitter nu på bussen och är påväg mot pappa och expert. sedan blir det antingen en sväng på stan för mig själv eller så ker jag hem med pappa. ikväll väntas historieboken åter igen. jag tror den älskar mig. eller så är det att jag älskar den. hahahaha, sju kilo mat, eller iaf fem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0