Vem ser en man som gråter?

bara vara, vara vänner...

Kär är ett ord jag aldrig kommer förstå mig på. Jag är Kär i dig! Jag fattar verkligen inte varför ordet finns. Visst är det gulligt när en liten unge säger så till en annan man kär nu förtiden? nej eller vem vet det egentligen..

Älskar är ett ord som många missbrukar nästan. Jag älskar dig! Jaha, efter typ femte gången måste ju människan fatta det. Men för en del är det nog svårt att säga ordet. Men när man skriver så blir allt mycket enklare. Tänk om inte papper och penna fanns? Då hade inte det funnits kärleksbrev, då hade inte datorn eller mobilen heller kommit. tänk vad några ord troligen kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0