Hoppas du läser detta

Ligger här i min säng och tänker på en viss person som jag tror jag mist. Alltså vi har mist våran kontakt. Det känns så hemskt att säga så och jag vill vekligen inte säga det. Konstigt nog vet jag inte hur det gick till. Vi kanske inte är så lika med jag älskar honom väldigt mycket. Jag mår dåligt nu när jag tänker på hur illa jag måste ha gjort dig. Struntat i dig totalt som alla andra. Och så klagar jag på dom. Jag är ju likadan. Jag har inte mycket att skriva men jag är verkligen ledsen över att det blev såhär. Saknar våra samtal sjukt mycket och dina kramar. Varför skulle det bli såhär? Vill bara att du ska veta att jag älskar dig obeskrivligt mycket och jag hoppas vi finner tillbaka till då vi pratade hela tiden med varandra ♥ T

Kommentarer
Postat av: T

jag älskar dig mer än du tror, vill bara träffa dig, få hålla om dig igen <3

2008-05-11 @ 23:41:18
Postat av: Anonym

Jag längtar redan <3

2008-05-11 @ 23:50:31
URL: http://alycia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0