7 maj - Byebye bitch!

Dagen började med att jag vaknade helt utvilad 9.28 . Hur perfekt var inte det? Då väcktes jag heller inte av min väckarklocka 9.30 . Hihihi, men i skolan vara alla negativa och tjuriga. Då föräldrades mitt humör för vem vill vara glad när ingen annan är det och gnäller bara för det? Åkte hem och det var varmt och solen sken. Fast jag orkade inte riktigt gå ut och sätta mig i solen så jag satt på en beck film. Då jag var i mitten av filmen ringde Jennie. Men jag missade samtalet. Så jag ringde upp. Hon var precis utanför sin lägenhet och skulle gå ut och gå. Så vi bestämde att hon skulle gå ut till mig så skulle vi gå runt grännäs och hem till henne. Det var varmt och jätte skönt att gå. Vi såg på eva och adam och du är vad du äter. Visst är det lite konstigt att man alltid blir hungrig när man ser det programet. Jennie följde mig hem en bit och vi beslutade då att vi ska cykla lite då och då. För att cykla är väldigt underskattat. Det är ju as mysigt.

Nu har jag precis sett klart på topmodel och jag är så glad över att bitchen åkte ut. hahaha. Nu ska jag plugga matte för att jag har ett matteprov imorgon och sedan blir det sängen för mig. Det blir tyvärr inte så mycket inlägg när man går i skolan och så men jag ska försöka skriva minst en om dagen. Önska mig lycka till? Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0