6 maj - Väntan är inte en stark sida

Nu är det inte långt kvar till man slutar nian och vammarskolan. Vad jag längtar dit, det är sjukt. Me tänk vad mycket som ska hända innan det. Jag tror jag har 5 prov som ska göras. Sedan har jag 3 recentioner och så är det massa friluftsdagar, fotbollsmatcher och såklart stockholm med nian. Det är nog det jag längtar till allra mest nu. Så mys det ska bli.
En sak som är lite konstigt är att blicka tillbaka på hela den tiden på vammarskolan. Hur mycket jag har förändrats sedan sjuan och vilka stilar jag har haft. Det är nog ganska kul att se gamla bilder från sjuan då man var ganska liten (även att jag var längst i klassen). Då Elvis fortfarande gick i våran klass och det var han, jag, Linnéa och Anna. Tänk vad sånt förändras. Som Linda t.ex. Jag kände inte henne och typ visste inte vem hon var tills åttan och då hade hon gått i samma klass som mig i ett år. Hahaha, en del saker är verkligen läskiga. nee nu ska jag nog ta och städa lite mer i mitt rum. Jag har fått värsta städmani. Jag ställde t.om. tillbaka alla skor som var i hallen i min garderob där dom ska vara och det är ingenting på golvet eller i fotöljen. Jag börjar bli stolt för att jag har tagit mig till akt att göra detta. hahahaha jag kan inte sluta ett inlägg snyggt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0