5 maj - Tidningen slängd på golvet

tidningen är slängd på golvet och jag är trött. Det stog inget bra i den men nu blev den blöt. Om man inte hade lyssnat på den där låten för då hade det aldrig blivit blöt där. Vad händer nu då? Dörren står öppen och det är kallt. Men en annan dörr är stängd. Vad sägs som det? tankar tar över min blogg mer och mer. Som ni ser så blir inläggen mer och mer knäppa. Men jag vet inte, vem säger det? Inte jag eller? Säg de, vem vill sova när solen strålar in igenom fönster. Vem vill sova ensam när man vet att man inte behöver. Jag vet inte! Och vad som skrämmer mig är inget som ni förstår. Nationella prov i matte. Okej, då kör vi. Vad ska man göra? Jag blir inte bättre på matte över en natt. Man får ju ta det som det kommer. Markus Krunegård är en vampyr. Det om något är läskigt.

Kommentarer
Postat av: erik

Svar : Tack så väldans mycket.

2008-05-06 @ 18:41:53
URL: http://fyfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0