4 maj - Fnatten ?

Ibland kan det vara svårt att finna en plats. I vårat fall idag så var det att hitta Torstorp. Det var nästan precis där Marcus Persson bodde så jag var tvungen att ring upp honom och fråga om han hade lust att komma dit för jag ville se honom. Såklart så väckte jag honom. Jag ber tusen gånger om ursäkt även att jag har gjort det många gånger redan. Vi förlorade matchen med 1-0 surt san attan eftersom det var vi som hade spelet hela matchen. Att det ska vara så svårt att göra mål herregud. Vi åkte hemåt eller rättare sagt mot maxi-huset i norrköping där alla ville äta. Eftersom klockan var nästan tre då så beslöt jag mig för att ta bussen in till centrum för att träffa Jennie. Vi käkade och satt och snackade om lite privata "ffldmgmr". Vi åkte hem. såg Eva och Adam, körslaget och sist kollade vi på lite avsnitt av o.c. Så söta som vi är så somnade vi en liten stund. hihi, jag funderar på att sluta här. Det snurrar i mitt huvud och jag håller på att få panik. Det är hemskt är det och gaaaah, nu skulle man skriva ner en låt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0