29 maj - Kommer det bli en förändring?

Något jag måste erkänna är att jag inte har orkat ta tag i träningen och därmed kommer inte sommaren 2008 bli mitt bikiniår. Jag blir så besviken på mig själv när jag ser mig själv i spegeln nuförtiden. Var tog min vältränade och hårda mage vägen, den försvann bara och nu är det lager på lager som kommer övenför den hårda magen. Nu ska jag iaf ligga i hårdträning, magträning och ryggträning varje dag, försöka iaf om jag har tid. Sedan ska jag träna fotboll och spela så mycket som möjligt på fritiden. Tekniken måste hittas. hihi nog om detta, här är en bild som verkligen får mig att få en snygg kropp till sommarn som precis är utanför dörren nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0